loading...
شرکت کمان STJ
آخرین اخبار
  • اولین دوره از مسابقات تری دی تیراندازی با کمان قهرمانی استان در آذربایجان شرقی برگزار شد
  • اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان آغاز شد
  • تاسیس بزرگترین باشگاه جهانی تیر اندازی در  سالت لیک
اولین دوره از مسابقات تری دی تیراندازی با کمان قهرمانی استان در آذربایجان شرقی برگزار شد1 اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان آغاز شد1 تاسیس بزرگترین باشگاه جهانی تیر اندازی در  سالت لیک2
تعمیر راکت های حرفه ای شکسته ی تنیس،اسکواش و بدمینتون



با افتخار اعلام می نماید شرکت STJ توانسته است با تکنولوژی پیشرفته و با استفاده از موادی همچون کولار،کربن و فایبر گلاس برای اولین بار در ایران به تعمیر و ترمیم راکت های کربنی بپردازد.برای دیدن جزئیات روی تصویر یا اینجا کلیک کنید.






آخرین ارسال های انجمن
pedram بازدید : 62 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)

تیراندازی با کمان یکی از لذت بخش ترین ورزش هاست.تیراندازان در این زمینه معمولا به ورزش های دیگری نیز علاقه دارند و به انجام آنها می پردازند.این کار ممکن است که باعث افت در تیراندازی شان شود بنابراین در این مطلب به آموزش نحوه صحیح مدیریت در زمان افت می پردازیم.


pedram بازدید : 67 چهارشنبه 28 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت شما کاربران گرامی.به درخواست شما عزیزان و استقبال شما از بخش سوالات متداول قسمت دوم این بخش را برای شما آماده نمودیم.امیدواریم که از این مطلب استفاده لازم را ببرید.برای دیدن این مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

pedram بازدید : 36 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

بسیاری از تیراندازان از این مطلب اطلاعی ندارند که تسلط آنها بر یک چشم از چشم دیگرشان بیشتر است.این چشم باید در تیراندازی برای هدفگیری مورد استفاده قرار گیرد.بنابراین قبل از خرید کمان باید این آزمایش انجام بگیرد.برای دین ادامه ی توضیحات به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


pedram بازدید : 134 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

با سلام  خدمت شما کاربران گرامی امروز تصمیم به گذاشتن پستی بسیار کاربردی در زمینه ی کمان کامپوند گرفتیم.شما در این پست می فهمید که چگونه کمان کامپوند خود را به درستی تنظیم نمایید تا تیراندازی دقیق تری داشته باشید. 


pedram بازدید : 108 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (0)

در ایران معمولا باشگاههای تیراندازی به صورت سرباز و درون محیطی قرار دارند که تحت معرض وزش بادند.این مشکل ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که باد مسیر تیر شما را منحرف کند و تیراندازی خوبی نداشته باشید.از این رو نکاتی برای دقت بیشتر تیراندازی در زمان وزش باد را در این پست یادآور خواهیم شد.

pedram بازدید : 43 سه شنبه 13 خرداد 1393 نظرات (0)

امروزه یکی از مسائلی که تیراندازان با آن روبه رو هستند اتنخاب صحیح تیر هاست.آنها باید یکی از انواع تیرهای چوبی،آلومینیومی،فایبرگلاسی و یا تیرهای ترکیبی انتخاب کنند.اما باید قبل از انتخاب خود با ویژگی آنها آشنا شوند پس برآن شدیم که در این مطلب ویژگی این تیر ها را بیان کرده و به شما در انتخاب صحیح تیر ها کمک نماییم.


pedram بازدید : 65 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

شما میدانید که تیراندازی برای سرگرمی کاری بسیار هیجان انگیز و جالب است ولی به عنوان یک ورزش مانند تمامی ورزش های دیگر دارای مزایای قابل توجهی ست که در این پست شما را با برخی از آنها آشنا میکنیم.برای دیدن این مطلب مفید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

pedram بازدید : 56 جمعه 09 خرداد 1393 نظرات (0)

شروع تیراندازی نیاز به تجهیزات خاصی دارد که با هزینه نه چندان گران قابل دسترسی است.ما در این پست شما را با راههای اتنخاب بهترین تجهیزات آشنا میکنیم.برای دیدن این مطلب به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

pedram بازدید : 46 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام با درس هفتم از سری آموزش های کمان در خدمت شما هستیم.در این آموزش شما خواهید آموخت که چگونه شانه های خود را در زمان نشانه گیری تنظیم کنید.برای دیدن این آموزش به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.


pedram بازدید : 51 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام امروز با قسمت 6 از سری آموزش کمان در خدمت شما هستیم.در این قست برخی از نکات ایمنی بسیار پر اهمیت برای شما شرح داده شده است و مطمئنا کار آمد خواهد بود.برای دیدن این ویدیو به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


pedram بازدید : 141 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام امروز با درس پنجم از سری آموزش کمان در خدمت شما هستیم.شما در این درس خواهید آموخت که بعد از کشید زه کمان آن را چگونه رها نمایید.برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


pedram بازدید : 70 دوشنبه 11 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام امروز با درس چهارم از سری آموزش کمان در خدمت شما هستیم.شما در این آموزش چگونگی تنظیمات اولیه کمان را فرا خواهید گرفت در این اموزش شما به یک خط کش T نیز نیاز دارید.برای دیدن این آموزش به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


pedram بازدید : 137 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام امروز برای شما آموزشی بسیار کار آمد با عنوان چشم ها قرار دادیم.در این آموزش شما فرا میگیرید که در هنگام هدفگیری چگونه با چشمان خود به هدف و کمان نگاه کنید.برای دیدن این آموزش به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید.


pedram بازدید : 83 شنبه 09 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام امروز با درس دوم از سری آموزشی تیر اندازی با کمان در خدمت شما هستیم.امروز به آموزش هدفگیری با کمان میپردازیم و در ادامه ی آن شما میتوانید با کمان خود هدف گیری کنید.برای دیدن فیلم آموزشی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


pedram بازدید : 89 جمعه 08 فروردین 1393 نظرات (0)

با سلام خدمت شما امروز تصمیم گرفتیم که آموزشی را تحت عنوان در دست گرفتن کمان را برای شما بگذاریم.این آموزش ها به صورت فیلم هایی کم حجم قابل دسترسی اند.برای دیدن این آموزش ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • STJ در فیس بوک

    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 32,043